fredag 27 november 2009

Veckorna bara försvinner...

Vad tiden går fort. Det är måndag och vips så är det fredag... Snart kommer jag ju börja jobba!! Nej fy... den här tiden med Estelle är underbar. Kanske får börja tänka på att inte vara så upptagen och ha lite tråkigt så tiden går sakta då och då...
Var på Ikea i onsdags. Eftersom Nina och Kelvin ville följa med så blev det Barkarby. Det är ok men jag trivs bättre i Kungens kurva. För alla mammor så har Barkarby två microvågsugnar för att värma barnmat/välling i restaurangen. En toa med skötbord på våning 1, vid matsalen och även en efter kassorna. Jag missade nämligen att byta blöjan innan vi kom ner mot kassorna... så det var bra att det fanns även där nere :)
Estelle var som vanligt jättesnäll och låg mest och sov i bilbarnstolen.

Igår torsdag var Linda (som jag lärde känna i Sumpan när jag var hos pappa när jag var mindre) och hälsade på oss. Vi har inte setts på flera år. Kände mig lite hängig igår så det var skönt med en lugn fika hemma. Idag känner jag mig lite bättre så tar vi det lugnt även idag är jag nog frisk som en nötkärna imorgon.
Även om tiden går lite väl fort så är det skönt med helg!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: