onsdag 18 november 2009

Frissan

Efter 3 månader hade jag äntligen tid till frissan. Min frissa är Petra som jobbar på Salong Söderport och som jag gått hos sedan jag var 17 år. Alltså 13 år snart!!!
Hon är den enda som kan mitt hår och jag blir alltid nöjd. Ljusa slingor och klippa 2 cm kanske inte är så svårt?...haha Men ärligt talat så har jag ALLTID blivit missnöjd när jag testat en annan frisör.
Jag har nog gett henne 20 nya kunder och alla som varit hos henne blir jättenöjda.

Jag var på Bvc innan frissan så efteråt satte jag mig och åt lunch i Mörby centrum och gav Estelle lite extra mycket ersättning så att hon skulle sova. Det gjorde hon... men vaknade efter 30 minuter hos frissan.
Det gjorde inget för snäll som hon är så låg hon kvar i vagnen och tittade på alla fina lampor. Efter ett par timmar blev hon lite less och då fick hon komma upp till mig. Det var väldigt spännande :)

Tack Petra!!

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.