onsdag 18 november 2009

Kalendern så här långt...

Den 12 oktober gjorde jag en egen kalender. När man ammar får man helt klart bomull i huvudet och det är inte lätt att hålla reda på saker, så jag gjorde en kalender där jag snabbt kunde se vad jag bokat. Den startar 12 oktober och jag inser att jag nästan haft ett hektiskt schema :)
12okt Mvh och Bvc
14okt Lunch med Helen
15okt Tjejmiddag hos Sussie
16okt Täby Centrum med Malin
19okt Mamma var ledig och var hos oss en hel dag
22 okt Estelle första läkarbesök och sedan lunch med Ia
26okt Mvc - skrevs ut från mödravåden
27okt Trädgårdsmästare och sedan komm Anette och Åsa på besök
28okt Lunch med Angelique
29okt Nina kom hit så gick vi långpromis
30okt Träffade Lisa i stan
5nov Lunch med Helen
6nov Lunch med Anna
9nov Lunch med Hannah
10nov Låssmed kom hit
12nov Bvc, sedan frissan
13nov Lunch med Helen och Nina
16nov Ikea
17nov Lunch med Anette (moster)

Inga kommentarer: