lördag 14 november 2009

Jimmy Choo släpptes idag!

Idag släpptes Jimmy Choo för H&M.
Jag har alltid varit svag för Jimmy Choo. Lite märkligt kanske då jag inte går i höga klackar men de gör ju så otroligt snygga saker. När vi är på weekendresor är det alltid Jimmy Choo butiken jag vill kolla in.
Jag och Ia (min kompis som jobbar med PR på H&M) skulle åka till Täby centrum. Men imorse kände sig John dålig och jag ville inte lämna Estelle till honom så jag fick hoppa av.
Klockan 09.58 satte jag mig vid datorn och klickade på Shop online men fick meddelandet "butiken är full, försök igen". Jag klickade på F5 i 20 minuter och vips var jag inne.
Panik...............................................................
Klickade först och främst på ballerina, sedan gladiatorskorna (som Ia kallar dem) och gick sedan till herravdelningen för att John skulle få dem superschyssta skinnskorna och det gick!!!!
Fick min orderbekräftelse och gick tillbaka och kunde fortsätta beställa. Helt otroligt...
Fick bägge ballerina, 3 olika modeller skor till John, armband, väska och sist MEN INTE MINST... skinnjackan.
Ser fram emot att hämta ut paketet nästa veckan så får vi se vad som passar.

Jag återkommer med resualtat och bilder!

Inga kommentarer: