onsdag 18 november 2009

Bloggen för alla mammalediga. Vad tror ni?

Tänkte börja blogga om mitt liv som mammaledig. Jag som far omkring så mycket och hittar amningsrum, bra lunchställen med barnvagn, godaste latten, hur det går hos frissan med bebis i 2,5 timme, kurser med mera.........
Hittar mammalediga i Stockholm hit så tror jag att de kan få bra tips men det är också kul för oss att spara ner den här underbara tiden.

Anledningen till att jag kan röra på mig så mycket beror nog främst på att Estelle är så himla snäll, men också på att jag får sova och inte är särskilt trött.
Hon sover cirka 22.30-04.30, 05.00-07.00 och sedan lägger jag henne hos mig och då kan vi sova till 10.00. En sådan natt sover jag alltså nästan 9 timmar.

Här kommer livet som mammaledig................................................................

Inga kommentarer: