tisdag 23 juni 2009

Ska du resa till Rom?

Måste få skriva ett tips för dig som kanske är ute och googlar efter tips i underbara Rom. I Rom friade John till mig. Efter en underbar dag på stan hade vi precis kommit till hotellrummet och lagt oss på sängen för att vila när det knackade på dörren. Det var roomservice som kom med en flaska champagne. Champagnelover som man är blev jag jätteglad... men när John föll ner på knä och sa att han tagit med mig till Rom för att fråga om jag vill bli hans fru så stannade världen. Chock!! Ja ja ja... och sen fnittrade jag i 3 dagar :) Lyckligaste i världen.

Den kvällen hade John bokat förlovningsmiddag på Roms finaste restaurang. Det var så vackert och såå fint. Så dyrt att det inte fanns pris i min meny och jag fick en egen pall till min handväska...
Det ligger högst upp i hotell Mirabell med utsikt över hela staden. Här är länken http://www.mirabelle.it/

Inga kommentarer: