onsdag 3 juni 2009

Farmor

Tänker på dig mycket Farmor! Du var en underbar farmor som bakade, lyssnade, klappade om och sa "Hej lilla gumman" när man ringde.
- På fredagen kom min syster och hämtade mig efter jobbet och vi åkte till farmor för att hälsa på. När vi kom dit var alla där och vi fick veta att det inte var lång tid kvar för farmor... snyft!
Vilken pappa man har som inte ens ringer...men men...
När vi åkte därifrån kändes det som att jag hade sagt hej då. Men dagen efter (30 maj) följde jag med pappa igen och lilla farmor låg där och var jättefin och kämpade med sin andning. Jag höll hennes hand länge och tänkte tysta tankar till henne...
Vi åkte därifrån vid 11,30 och 21,50 lämnade farmor oss.

När farmor kom in på Bylehemmet hade hon sagt att de skulle hålla henne vid liv till september så att hon fick se sitt barnbarnsbarn........ Så blev det tyvärr inte men jag hoppas att hon ska kunna titta ner på oss och vaka som en ängel.

Inga kommentarer: