måndag 15 december 2008

Världens bästa site

Spotify!

Jag har hört talas om den nya, häftiga, superbra siten men har liksom inte tagit mig tid att undersöka vad det är för något.
På festen i lördags skulle vi höja musiken och folk ville dansa. Gick ner och hämtade upp mitt CDcase från allrummet och insåg att jag mest har skivor från 2001 och att den äldst jag har är en vi brände till Gotland 2006.
Pinsamt!
Då sa Matthias att han kunde fixa en inbjudan till Spotify. Efter att ha lagt upp ett konto och tittat runt på siten så inser jag hur j**la underbart bra den siten är...
Var jag än befinner mig kan jag gå in på en dator och spela vilken låt jag än vill. Antingen lägger jag upp spellistor som ligger kvar och som jag kan sätta igång vid nästa tillfälle, eller så söker jag bara och vips så spelas det jag vill...
Längtar redan till nästa fest! :)

Inga kommentarer: