fredag 12 december 2008

Helg

Igår var vi hemma hos Marajja på tjejmiddag. Jag, Ia, Sussie och Maria. De 3 tjejerna är de jag är närmst idag och trivs allra bäst tillsammans med.
Det var första middagen Maria lagat helt själv på alla år.
Det gjorde hon jättebra med förrätt, varmrätt och efterätt tillsammans med ett vin hon tagit med hem från Italien... Urtrevligt och alltid lika kul med allt tjejsnack.
Det är kul nu för jag upplever oss som glada allihop. Sussie har sitt stabila förhållande med John och hoppas på att bli friad till, Ia har precis köpt lägenhet med Joel, Maria har träffat Per och verkar glad och jag ska gifta mig.
Vi börjar bli vuxna... ;)

Känner mig helt slut idag efter en helgalen vecka och den trevliga middagen igår.
Idag är det (äntligen) fredag... och helg utan barn. Alltid tråkigt när Cesse åker men också skönt med en helg bara för oss.
Idag tänkte jag bestämma att vi bara åker hem och tar det lugnt, lagar mat, dricker ett gott rödvin, tar en (N)espresso och somnar tidigt.

Imorgon är det årets fest hemma hos oss. Tänkte se till att det blir riktigt lyckat!

Inga kommentarer: