tisdag 18 november 2008

Har precis...

...ordnat årets kort på Cesse som alla i familjen ska få i julklapp!

Passar på att berätta om den viktigaste personerna i vårt liv. Han heter Ceasar men jag har alltid kallat honom Cesse och kommer nog alltid att göra.
Han är världens gulligaste bonusson och vi har så mysigt när han är hos oss varannan vecka. Varannan vecka lyx, varannan vecka mys...

Han är 3½ år och har varit i mitt liv i 2 år och 3 månader redan. Otroligt!
När jag träffade honom första gången så pratade han inte, hade blöja, åt med hela ansiktet och gjorde det mesta ett litet barn gör. Idag pratar han (mer än gärna), slutade med blöja i våras, slutade med nappen i juni och har en massa härliga tankar och funderingar.
Jag är inte hans mamma men jag känner mig som det när han är hos oss. Jag är lyckligt lottad som får ha honom i mitt liv och vara med i hans utveckling. Det finns så många fördelar att man inte tänker på nackdelarna, som jag brukar säga till dem som undrar hur det är att vara bonusmamma...

Inga kommentarer: