onsdag 26 november 2008

Maria alias Marajja

Maria Algmark är min bästa vän!
Vi lärde känna varandra på Carlsberg. Jag var den första som sa "hej" till Maria och sedan dess så älskar hon mig :)
Strax efter att hon börjat jobba på Carlsberg så bröt Maria med sin kille, som hon flyttat upp till Stockholm för. Vi kom tillbaka till jobbet efter julledighet och jag märkte att det var något som inte var bra... vi gick bort mot distributions lokaler och Maria bröt ihop i mina armar.
Det vi inte visste då var att det var det bästa som kunde hända och att det var vår långa och trogna vänskap som startade där i det ögonblicket.
Säg något vi inte har uppplevt? Kommer ni på någonting så får ni gärna kommentera......
- Enormt mycket skratt, förfest, efterfest, 2001, gigi di agostino, vin, champagne, öl, likör43, bananlikör (i Helsingborg), lägenheten i Sumpan, Vertigo, drinkbord, Stureplan, dans, bakis, jobbat ihop, blivit uppsagda, Carlsbergs storslagna konferenser, vinprovning, kompisar som kommit och gått, släkt, födelsedagar, nyårsafton, midsommarafton, Gotland-Tylösand-Åre trippar, Prag, Marbella, Paris, Sardinien, pluggade ihop på Malta, förkylningar, blodpropp, svinkoppor, föräldrar som skiljer sig, gråt, gräl.
Ja... you name it!

Best friends 4-ever...

Inga kommentarer: