fredag 21 november 2008

Fredag!

Vaknade imorse och var trött men på ett sprudlande humör. Det är ju sista dagen på veckan och vi har en riktigt skön helg framför oss. Det enda som står på schemat är skridskoskola.

Jag kände att Cesse börjar bli så stor och dags för honom att göra något nyttigt. Men också kul för oss att göra något tillsammans på helgerna.
Vi var där första gången den 8 november och det var jättekul. Vi hade köpt skridskor till oss alla och pratat om det här länge. Cesse hade frågat "Ska vi till skridskoskolan idag" i 2 veckors tid.
Så var det dags... och man verkligen såg hur spänd Cesse var när vi skulle åka dit.
Han och John gick ut på isen och jag tänkte att jag kunde stanna och fotografera dem. Men det såg så kul ut så jag satte på mig skridskorna och gick ut på isen. Vilken syn! En pappa kunde inte hålla sig från att småfnissa åt mig. Efter ett tag kändes det bättre och jag och John turades om att hålla Cesse. Han tyckte det var så kul och ville inte gå av isen när skolan var slut...

Inga kommentarer: