onsdag 21 december 2011

Kärleksbekymmer?

Igår var jag och Cesse hemma för att han kände sig dålig dagen innan. Hade ont i huvudet, halsen, benet och hjärtat... Idag ska han till läkaren och jag hoppas de kollar upp honom ordentligt.
I alla fall, så var han jättegullig igår och berättade det ena och det andra. Man märker att det är bra att ge honom lite egen tid tillsammans med oss/mig.
Så sa han att jag alltid tänker på hur jag ser ut och att mamma inte gör det. Undrar verkligen vad det är som gör att han säger så, för det har han sagt till både mig och John tidigare och jag är ju verkligen inte en tjej som tänker jättemycket på hur jag ser ut... det finns värre om man säger så.
Men så sa han att Isabell (tjejen i skolan som han pratat om i några veckor nu) inte heller tänker på hur hon ser ut för hon leker mest med fotbollskort och så... haha Sen säger han: "Jag är inte överst på hennes lista längre... Jag är längst ner".
Jag sa att det säkert kommer ändras igen men då hade han frågat henne om hon skulle ändra sig och då hade hon sagt nej... Lilla Cessen!! <3

Inga kommentarer: