måndag 11 januari 2010

Ledigheten över

Nu kan man väl ändå säga att julledigheten på riktigt är över. 11 januari och ingen ledighet så långt ögat kan nå. Är det först i påsk man är ledig igen?
Jaja... jag är mammaledig :), men jag menar när hela familjen får vara tillsammans.
Vi har haft en urskön helg. I fredags började Let´s dance och det är ju bara för bra. Willy är min idol i år...haha Så det tittade vi på och sedan la jag mig tidigt för att orka när Estelle vaknar 07.30. I lördags var vi på brunch på Långbro värdshus. Den kan jag verkligen rekommendera. Kanske inte den allra bästa maten och lite litet dessertbord, men sååå trevliga och mysiga lokaler.
Estelle var snäll som vanligt så vi kunde äta i lugn och ro.

Igår var vi ute och gick en långpromis i vårt kalla vinterland och sedan var det "En annan del av Köping" på tv och det är ju som ni alla (som känner mig) vet... mitt absoluta favoritprogram.
Go Tobbe, tänk om alla var lika roliga som du!!

Inga kommentarer: