tisdag 26 april 2011

Viiiiilken helg!

Vilken helg vi haft!! Vilket väder!! Strålande sol och cirka 20 grader.
Vi har hunnit vara så mycket på tomten. Planterat, rensat, klippte rosor, tvättade utemöbler och grillat, grillat, grillat och druckit vin, vin och vin.
I torsdags lämnade jag Estelle till mu mu så jag och John fick lite egen tid. Vi grillade, drack vin, hann prata och sov tills vi vaknade. När jag vanknade vid halv sju (haha) så gick jag ut och sprang och sedan åt vi en lång frukost och sedan åkte jag och shoppade. Då tog John motorcykeln och mötte mig för en lunch. Vilken dejt va!? :)
På fredagkvällen fick vi middag av mamma och sedan åkte vi hem med vår älsklingstjej.
Lördag åkte vi ut till Helen och Micke på Djurö och spenderade dagen där med vin och silllunch. Sen åkte vi hem och grillade. På söndagen kom Bosse och pappa och Monica på grillmiddag. Cesse kom också hem från fjällen och det var roligt... speciellt för Estelle :)






Måndagen gick i påskäggens tecken. Mu mu och Selle kom med fina presenter och påskägg och så fick de kvällsmys med påskägg från oss. Lycka!

Inga kommentarer: