onsdag 2 februari 2011

Frisk!?

Nu mår jag äntligen bra igen. Jag är piggare än vad jag varit sedan det startade på juldagen. Men så som jag mått sedan det satte igång i Åre... Usch fy och kom aldrig mer tilbaka!!!
Blev inlagd på sjukhus i torsdags där de kollade tarmen och gjorde en utredning. Jag hade inget kroniskt (thank god!) men en tarmflora som förde krig. Läkaren ordinerade att jag skulle börja äta skonkost för att vänja magen vid mat igen. Så nu äter jag kokt potatis, kokt fisk och lite mer kokt potatis... och har blivit bra i magen. Bara hoppas att det håller.
Gick ner 6 kilo på kuppen men gissa om jag är redo att äta upp mig sen när jag får börja äta normalt igen. Jag är så sugen på allting....... Semla, skagenrör, hummer, mc donalds, fet krämig pasta, köttbullar och makaroner, rödvin, chokladboll, afternoon tea med scones...

Inga kommentarer: