måndag 30 augusti 2010

4 dagar kvar.......

Herregud! Ska jag vara nervös? Är inte särskilt nervös men drar på smilgroparna oftare än vanligt.
Kan inte riktigt förstå vad som komma skall om bara 4 dagar.
Idag blev jag klar med det sista som var ett måste och det känns jätteskönt. Borde nästan fira med bubbel ikväll...
Imorgon levereras klänningarna. Min får hänga där nere för John ser mig först i kyrkan, pappa ska "walk me in". Även tärnornas kommer då så jag kan tänka mig hur vi kommer stå där nere och fnittra imorgon och inse hur nära det är.
Ska träffa barnflickan med Estelle en dag, köpa smoking till Cesse, korgar och gå på systemet för färdknäppar. Annars ska jag bara försöka gå in i viloläge så jag är fit for fight på lördag.......

Nästa gång skriver jag som fru Lilja!

Inga kommentarer: