tisdag 1 juni 2010

Mors dag och andra härliga dagar

Den här helgen var underbar. Började med vin i solen på en terass i Stockholm city. Ingen uppskattade det mer än mig. Att se stan igen var helt underbart och det blev inte sämre av att det var gamla härliga Carlsberg gänget som sågs :)
Lördagen var jag dock trött (men det var det värt den här gången). Cesse firade mig på mors dag med ett paket med en bikini överdel... jättegulligt att han ville göra det innan han skulle åka till mamma. Söndagen firade Estelle mig.. och gissa vad det var i paketet? En bikini underdel. De har en underbar pappa! :) Sååå himla fin var den men jag måste nog lämna tillbaka den. Varför har vissa märken så att man inte kan välja olika storlek på över och underdel? Tråkigt!
Tyvärr kände vi oss alla lite dåliga i söndags så vi var hemma och tog det lugnt. Johns mamma kom hit med rabarberpaj men min mamma ville inte ha besök. Förstår det den här gången faktiskt. Får fira dig när vi ses mamsen...

Nu har veckan gått i solens tecken men Estelle är fortfarande sjuk så jag har bara strosat omkring på tomten och njutit av lugnet. När hon blir frisk ska vi dock göra massa härliga saker man bara gör på sommaren. Pic nic, 4h gårdar, lunch i solen, lååånga promenader längst vattnet och njuta av att inte vara hindrad av väder........

Inga kommentarer: