torsdag 10 december 2009

Zzzzzzzzzz........

Idag är vi tre styckna hemma. Cesse är sjuk så han fick vara hemma med oss. Inte vad jag planerat för idag skulle jag sova. Men men... det får jag göra i graven :)
Nu sover de i o för sig båda två. Det är så härligt att se de sova i deras egna sängar som små änglar. Borde också passa på att sova men jag har så mycket jag kan passa på att göra när de äntligen sover, som att blogga :)
I lördags var det min 30 års fest (mer om den kommer), i tisdags den stora 30 års dagen med ännu mer firande och igår var vi på Bvc i 2,5 timme. Först träffade vi mammagruppen för första gången och sedan fick Estelle sin första spruta. Efter det åkte vi hem till Ia som åker till Singapore imorgon och ska vara borta ett år.... snyft. Så gissa om jag är trött idag??? Ja!!!

Inga kommentarer: