måndag 28 november 2011

Vilken helg!

Den här helgen har varit såååå skön. Jag har varit dödstrött men det gjorde inget.
Fick vår bröllopspresent av Ia och Joel i fredags. Vi hade ingen aning om att det var det som var tanken... Möttes på Story för en drink och sedan åt vi (sååå gott!) på Prinsen. Tack tack tack!
På lördagen hämtade jag Estelle tidigt från mormor och hon var såå gullig. Berättade att hon varit ledsen... (lilla älsklingen) när hon skulle sova, men annars var det mest godiset som Kjelle köpt som var intressant :) Åkte till Djursholm och marknaden där, sedan gjorde John boef borginon och Bosse kom förbi på middag.
I söndags vaknade jag 09,05 och gick ner för att kolla till Estelle och då var hon en tröttis som verkat vakna av att jag kom ner. Hon hade sovit 13 timmar och jag 10 timmar... Fantastiskt! Sen var vi bara hemma, tog ner studsmattan och hade Macko på middag...
Myshelg!

Inga kommentarer: